Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

Ήρθε και το μέλι του Νικολάκη



Ήρθε και το μέλι του φίλου μου του Νικολάκη

Μου έστειλε λοιπόν με τον φίλο μου τον Αρούκατο που πέρναγε από εκεί ,  κάποια ποσότητα βάζα με μέλι Ανθέων , ανάμεικτο από πορτοκαλιές , ρείκια , και ευκάλυπτο κυρίως .

Αυτό το μέλι δεν έχει καμία επεξεργασία εκτός από ένα καλό καθάρισμα – φιλτράρισμα για να φύγουν κεριά και γύρη .
Αφού καθαριστεί τελείως απλά το βάζει σε γυάλινα βάζα .
Εμένα αυτό το μέλι μου αρέσει πολύ , είναι αρωματικό , όχι πολύ παχύρευστο και το τρώω κυρίως με ψωμί και βούτυρο , αλλά το βάζω και σε  συνταγές και μαρινάτες .
Λόγω της σύστασης του κρυσταλλώνει σχετικά γρήγορα , αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι νοθευμένο ή κακής ποιότητας δείτε εδώ λεπτομέρειες
Ο Νικολάκης είναι ερασιτέχνης μελισσοκόμος και απλά συμπληρώνει το εισόδημα του με αυτό το χόμπι , το λεω χόμπι γιατί έτσι το ξεκίνησε και έτσι το βλέπει ακόμα , και γι΄ αυτό το προσέχει ανάλογα και πάντα έχει σαν στόχο την ποιότητα και όχι το κέρδος. Αυτό λέει πολλά για το τι μέλι βγάζει.
Κάποιες χρονιές πάει τα μισά του μελίσσια στα βουνά γύρω από την Βυτίνα με τα σπάνια μαύρα έλατα που βγάζουν το μέλι βανίλια .
Αυτό το μέλι το βγάζουν δυο περιοχές σε ολόκληρο τον κόσμο , στην Βυτίνα και σε κάποια περιοχή της Ισπανίας μόνο .
Δυστυχώς τα δυο τελευταία χρόνια η περιοχή λόγω κάποιου προβλήματος στα έλατα δεν έδωσε καθόλου μέλι , ή έδωσε κακής ποιότητας , έτσι έχει μόνο μέλι ανθέων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: