Δευτέρα 15 Αυγούστου 2011

Η πρώτη προσπάθεια


Αφού έριξα αρκετό ψάξιμο και διάβασμα , βρήκα μυστικά και κόλπα  καινούργια από σύγχρονους σεφ και μαγείρους  και παλιά μυστικά από γιαγιάδες , αποφάσισα να κάνω κάποιους συνδυασμούς τεχνικών από όσα έμαθα από όλα αυτά που διάβασα .

Ξεκίνησα λοιπόν να φτιάξω την πρώτη μου μαρμελάδα , πήγα στην λαϊκή αγορά και έψαξα για βερίκοκα ώριμα αλλά καλά έτσι που να δώσουν περισσότερο φυσική γλύκα και να βάλω λιγότερη ζάχαρη.

Είχα πάρει και 2 κλωναράκια βανίλια Μαδαγασκάρης από το γνωστό μπαχαράδικο Μανδραγόρας στον Πειραιά και μου μπήκε η ιδέα να κάνω συνδυασμό , βέβαια είναι κάτι συχνό σε συνταγές τέτοιου είδους να λένε βάλτε και μια κάψουλα βανίλιας , αλλά εγώ λέω αφού έχω το real think δεν το βάζω ;

Το έβαλα και συνεχίζω να το βάζω το real think και απογειώνει την γεύση .

Αφού τα ετοίμασα , ξεκίνησα την διαδικασία του ¨δεσίματος¨ , ήμουν πάνω από την κατσαρόλα συνέχεια σε όλη την διάρκεια της διαδικασίας  , τέτοια αγωνία είχα (χαχαχαχα) και αφού θεώρησα ότι τέλειωσα την έβαλα στην άκρη να κρυώσει.

Αφού κρύωσε μου φάνηκε αρκετά ρευστή , και λέω , δεν της κάνω άλλη μια βράση να δέσει καλύτερα ;

Το έκανα αλλά καραμέλωσε λίγο και έγινε πιο σκούρα από ότι θα ήθελα.

Η γεύση της όμως είχε πάρει αυτό το άρωμα καραμέλας , είχε και το άρωμα της βανίλιας που ηταν εξαιρετικό , αλλά είχε μειωθεί το άρωμα του φρούτου .

Την μοίρασα αφού κράτησα ένα βαζάκι και οι εντυπώσεις ήταν μοιρασμένες , στους μισούς δεν άρεσε και τόσο , και οι άλλοι μισοί την λάτρεψαν με αρχηγό την φίλη μας την Σοφία που έγινε η αγαπημένη της .
Αυτή ήταν η πρώτη μου προσπάθεια για μαρμελάδα με μια μικρή αποτυχία που έδωσε άλλη γεύση στην συνταγή και τελικά βγήκε με τίτλο μαρμελάδα βερίκοκο με βανίλια και καραμέλα , χαχαχα .

2 σχόλια:

Σοφία, η Μαρμελαδοκρατούσα είπε...

Όχι επειδή με έκανες διάσημη, αλλά ναι θα το πω: Ακόμα και αυτές που λέει ότι δεν του πέτυχαν είναι τέλειες!

ΣΩΤΗΡΗΣ είπε...

Σ΄ ευχαριστώ Σοφάκι για τα καλά σου λόγια.
Είσαι απο τις καλύτερες μου πελάτισες , υπομονή έρχονται κι΄ άλλες γεύσεις.
Σωτήρης