Κυριακή 14 Αυγούστου 2011

Η αρχή


Αυτό το ιστολόγιο έγινε μετά από παρότρυνση πολλών φίλων.

Έρχονταν σπίτι για επίσκεψη , κουβενούλα , καφέ , γλυκό , μεζέ , ένα πιάτο φαι , κρασάκι , μπύρα , τσιπουράκι και καθώς δοκίμαζαν τις συνταγές μου από φαγητά γλυκά και άλλα , μερικές από αυτές τις εύρισκαν εξαιρετικές .

Όλοι οι φίλοι ξέρουν βέβαια την αγάπη και το μεράκι που έχω για την μαγειρική και ενίοτε για την ζαχαροπλαστική .

Τελευταία με έπιασε μια τρέλα με τις μαρμελάδες και ξεκίνησα να ψάχνω και να πειραματίζομαι με διάφορα υλικά , τρόπους  και τεχνικές , ώσπου κατέληξα στην πρώτη μου επιτυχία , μαρμελάδα βερίκοκο με βανίλια Μαδαγασκάρης , γνωστή και ως η μαρμελάδα του Σωτήρη , χαχαχαχα (μετά συνέχισα με ροδάκινο και πορτοκάλι)

Ήταν τέτοια η γεύση της πρώτης παρτίδας , που όλοι σχεδόν οι φίλοι μου έλεγαν ότι πρέπει να το κάνω επάγγελμα ,(ακόμη επιμένουν ότι πρέπει να τις πουλάω χαχαχα , θα το σκεφτώ όμως) κάτι τέτοιο βέβαια είναι πολύ δύσκολο αλλά μπορώ όμως στον ελεύθερο μου χρόνο να φτιάχνω κάποιες μαρμελάδες και αφού έχω βρει και τον τρόπο συντήρησης τους για πάνω από ένα χρόνο σε αποστειρωμένα βαζάκια , να μπορώ να δίνω σε φίλους και γνωστούς .

Εδώ λοιπόν θα γράφω τα νέα μου για τις περιπέτειες μου στις μαρμελάδες , δεν θα γράφω συνταγές για τις μαρμελάδες , αλλά μπορεί να γράφω ιδέες για την χρήση τους.

Γράψτε ελεύθερα τα σχόλια σας

Δεν υπάρχουν σχόλια: